3 Eylül 2013 Salı

Aynalarla Dekorasyon

Yazları oturduğum evde yatak odamız küçük olduğu için makyaj masası koyma imkanı olmadı.Makyaj masasının yerine bir şeyler yapmam gerekiyordu ve açıkta kalan duvara ikea dan aldığım çekmeceli rafı monte ettirdim.Makyaj masası da aynasız olmaz.Raf basit göründüğü için aynalarla dekorasyon yaptım.İsterseniz sizde kolayca yapabilirsiniz..

 Aynı ebatlarda 4 aynayı araları eşit olucak şekilde (ben aralarını ölçülerinin eşit olması için araya kitap koydum)çift taraflı yapışkanlı bantla yapıştırdım.

 

Hazır stencil şablonu alıp kestim.Tüm aynaların aralıkları aynı olucak şekilde şablonu bantla yapıştırdım.Boyayı bir kaba koyup stencil fırçasıyla aldım.Bulundurduğum kartonun üstüne bir kere bastım ki fırçada ki fazla boya alınsın diye daha sonra şablonun üstüne basıp çekerek şablonu doldurdum.Ama yaparken hiçbir şekilde sağ sol yukarı aşağı şekilde yapmayın.Stencil fırçası bulamazsanız bir sünger yardımıyla da yapabilirsiniz.


Şablonu çıkarırken önce şablona bastırıp bantları çıkarttım.Sonra yavaşça şablonu kaldırdım.


Ve ortaya bu sonuç çıktı.Her köşesini boyamayı tercih etmedim.Çünkü çok abartılı olacağını düşündüm.Niye pembe diye soracak olursanız.Yatağın baş kısmında ki olan bir duvarı pembe boyatmıştım.Bütünlük sağlasın diye pembe yaptım.Hem boş olan duvarım değerlenmiş oldu.Hemde olmazsa olmazım makyaj masama kavuştum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

 

Bayanlar İçin Her Şey Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template