15 Ekim 2013 Salı

İndirim Çılgınlığı

Bayramlar Watsons ve Gratis mağazaları sayesinde daha da güzel oldu.Çoğu üründe %50 indirim olunca ihtiyaçtan da fazla ürünler hemen sepete atılıyor.Bu indirimden payıma düşenler..

Watsons tan Rimmel allık,apocalips,eye liner,match perfection concealer,Kalyon tırnak peelingi ve Nivea duşta vücut kremi aldım.

 Gratis ten Neutrogena el ve tırnak bakım kremi,Loreal bb krem,Garnier bb krem,maybelinne bb krem,The Balm göz makyaj fırçası,balm shelter ve nude tude far paleti
.
Gratise özel Benri kare ve disk pamukları,Benri hassas tırnaklar için aseton,Fresh soft makyaj temizleme mendili,sanitabant,Nivea hassas göz makyajı temizleme suyu,Loreal paris perfect clean peeling aldım.Gratiste 30tllik alışveriş yapıldığında bazı ürünler indirimde oluyor.O kampanyadan yararlanarak göz makyajı temizleme pedinide alışverişime ekledim.
Kullandığım ürünlerden stoklamış oldum.Bunlar uzun bir süre idare eder.Kullanmadığım ürünleri de deneyip sonuçları göreceğiz.Uzun bir süre Watsons ve Gratise uğramıcam diyorum ama inşallah dediğim gibi olur.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

 

Bayanlar İçin Her Şey Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template