21 Ekim 2013 Pazartesi

1 Yaş Doğum Günü Ve Kına Partisi

Kuzenimin kızı Aleyna mız bu hafta 1 yaşına girdi.Parti de giydiği kıyafet parti süsleri ve dekorasyonu bana aitti.Her detay fazlasıyla düşünüldü ve çok güzel bir doğum günü partisi oldu.Prensesimizin nice yaşları olsun..Gelelim yapılanlara;



Tütü eteği ilk başta kendim yapmayı düşünüyordum.Ama sonra lcw waikiki de gezerken istediğim eteği bulunca almaya karar verdim.Üst için de lcw waikiki den uzun kollu beyaz çıtçıtlı badi aldım.1 sayısını çizerek içine aldığım çiçekli boncukları sıcak silikon tabancası yardımıyla yapıştırdım.Aynı uygulamayı yaka ve  omuzlara da uyguladım.Yapacak olan olursa yapıştırmak yerine dikmesini tavsiye ederim.Çünkü kızımız boncuklar dikkat çektiği için teker teker bir güzel onları söktü.

Çocuklar için içinde şekerler olan kavanozlar

Aleyna nın doğum günü hatırası ojeler

 Çocuklar için yapılmış olan bardaklar

 Kapı banner

 Dev fotoğraf çerçevesi

 Aleyna isim yazılı kelebek kurabiyeler

Yiyeceklerin üzerine etiket

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

 

Bayanlar İçin Her Şey Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template