20 Eylül 2013 Cuma

Brezilya Fönü


Saçlarım yaptırmadan önce su dalgası gibiydi.İnce telli olduğu için kabarık ve çok karışıyordu.Onun için her banyodan sonra düzleştirici ile düzeltmem gerekiyordu.Brezilya fönünü internetten çok araştırdım ama saçlarıma bir zarar verir mi diye cesaret edemedim.Taki uygulama yapıcak kuaförle konuşuncaya kadar bana yaptığı örnekleri gösterdi ve zarar gelmeyeceğine ikna etti.Önce keratin şampuanıyla yıkadığı saçlarımı keratin yüklemesi (boya gibi bir madde) yaptı.20 dakika bekledikten sonra ikimizde ağız burun maskelerini taktık.Sonra azar azar parçalar alıp saç düzleştirici pres makinası ile saçlarımı düzşeltirdi.Yapıldıktan sonra 3 gün saçlarımı yıkamadım.3cü günün sonunda tekrar gidip saçlarıma düzleştirici ile aynı işlem yapıldı.Akşamına saçlarımı yıkadım.Yapmam gereken fön makinası ile iyice kurutmak oldu.Sonuç düşündüğümden de  güzeldi.Eskisi gibi kabarık değildi.Bunca zaman yaptırmadığıma pişman oldum.Resim yaptırdıktan 3 ay sonra çekildi.8 ay kalıcılığı olduğu söylendi ama daha az bile olsa yaptırmaya değer olduğunu düşünüyorum.Artık bir yere gitmeden önce 1 saat saçla uğraşma derdi kalmadı.Yıka kurut ve çık.Herkese tavsiye edilir..

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

 

Bayanlar İçin Her Şey Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template